Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r. Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r. Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r. Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r. Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r. Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r. Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r. Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r. Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r. Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r. Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r. Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r. Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r. Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r. Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r. Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r. Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r. Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r. Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasującym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. 1815 - 1818r.

Jumper, suknia bez rękawów, noszona z "habit shirt" i pasuj±cym staniczkiem-spencerem, z lekkiego tartanu. Breret z kogucimi piórkami nadaje szkocki, zawadiacki charakter.
Sukienka proj. Mme Chanberry, staniczek na podstawie "Costume in Detail", Nancy Bradfield.
1815 - 1818.

Lekka, przedpołudniowa sukienka dziewczęca z bawełny w kratkę. 1810 - 1818r. Lekka, przedpołudniowa sukienka dziewczęca z bawełny w kratkę. 1810 - 1818r. Lekka, przedpołudniowa sukienka dziewczęca z bawełny w kratkę. 1810 - 1818r. Lekka, przedpołudniowa sukienka dziewczęca z bawełny w kratkę. 1810 - 1818r. Lekka, przedpołudniowa sukienka dziewczęca z bawełny w kratkę. 1810 - 1818r. Lekka, przedpołudniowa sukienka dziewczęca z bawełny w kratkę. 1810 - 1818r. Lekka, przedpołudniowa sukienka dziewczęca z bawełny w kratkę. 1810 - 1818r. Lekka, przedpołudniowa sukienka dziewczęca z bawełny w kratkę. 1810 - 1818r.
Sukienka dziewczęca z bawełny w kratkę, lekka suknia na przedpołudnie.
Na podstawie zabytkowych ubiorów 1810-1818.
Czę¶ć kolekcji "Modne suknie Bohaterek Jane Austen".

Dziewczęca sukienka z bawełny w kolorowe paseczki, noszona ze szmizetką z haftowanym kolnierzykiem. Spencer i kapelusz sztruksowy. 1800-1810. Liwia Liwia Liwia Liwia Liwia Liwia Liwia
Dziewczęca sukienka z bawełny w kolorowe paseczki, noszona ze szmizetk± z haftowanym kołnierzykiem. Spencer i kapelusz sztruksowy. Wygodne i eleganckie ubranie na lekcje z guwernantk± i zabawę w ogrodzie.
Sukienka na podstawie zabytkowych ubiorów, spencer proj. Mme Chantberry.
1800-1810. Czę¶ć kolekcji "Modne suknie Bohaterek Jane Austen".

Morning gown Morning gown Morning gown Morning gown Morning gown. Morning gown. Morning gown. Morning gown. Morning gown. Morning gown.
Morning gown, mu¶linowa suknia poranna, wg ryciny żurnalowej "Costume Parisienne 1803".
Czę¶ć kolekcji "Modne suknie Bohaterek Jane Austen".

Banyan Banyan Banyan Banyan Banyan Banyan Banyan Banyan Banyan Banyan
Banyan z kamizelk±, męski ubiór poranny, z wzorzystej tkaniny drukowanej. Smoking cap - jedwabna czapeczka, chroni±ca głowe przed przeci±gami. Na podstawie zabytkowych ubiorów 1780-1800. Wykrój czapki wg "18th c embroidery techniques", Gail March.

Banyan, męski ubiór poranny, z wzorzystej tkaniny żakardowej; smoking cap. 1810 - 1818 Banyan, męski ubiór poranny, z wzorzystej tkaniny żakardowej; smoking cap. 1810 - 1818 Banyan, męski ubiór poranny, z wzorzystej tkaniny żakardowej; smoking cap. 1810 - 1818 Banyan, męski ubiór poranny, z wzorzystej tkaniny żakardowej; smoking cap. 1810 - 1818
Banyan, męski ubiór poranny, z wzorzystej tkaniny żakardowej; smoking cap, aksamitna czapka haftowana w motywy szkockiego ostu. Na podstawie zabytkowych ubiorów 1810-1818.

Klasyczna empirowa suknia balowa z czerwonego aksamitu, noszona na krótki gorset. 1810-1815 Klasyczna empirowa suknia balowa z czerwonego aksamitu, noszona na krótki gorset. 1810-1815 Klasyczna empirowa suknia balowa z czerwonego aksamitu, noszona na krótki gorset. 1810-1815 Klasyczna empirowa suknia balowa z czerwonego aksamitu, noszona na krótki gorset. 1810-1815 Klasyczna empirowa suknia balowa z czerwonego aksamitu, noszona na krótki gorset. 1810-1815 Klasyczna empirowa suknia balowa z czerwonego aksamitu, noszona na krótki gorset. 1810-1815 Klasyczna empirowa suknia balowa z czerwonego aksamitu, noszona na krótki gorset. 1810-1815
Klasyczna empirowa suknia balowa z czerwonego aksamitu, noszona na krótki gorset.
1810-1815.

Na Balu w Brnie - Místodrľitelský palác (fot. Přemysl Poláąek) oraz "Bal Jane Austen".

Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808 Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808 Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808 Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808 Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808 Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808 Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808 Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808 Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808 Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808
Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808 Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808 Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808 Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808 Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808 Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808 Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808 Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808 Frak wieczorowy, jedwabna kamizelka. 1804-1808
Frak wieczorowy z mankietami i kołnierzem z czarnego aksamitu, kamizelka jedwabna dwurzędowa.
1804-1808
Bale w Brnie - Místodrľitelský palác (fot. Přemysl Poláąek) i Sýpka, w Pałacu Austerlitz oraz Salon Xsiężny Wirtemberskiej na zamku Pieskowa Skała.

Dzienny ubiór gentlemana - frak, kamizelka, długie spodnie. 1808-1815 Dzienny ubiór gentlemana - frak, kamizelka, długie spodnie. 1808-1815 Dzienny ubiór gentlemana - frak, kamizelka, długie spodnie. 1808-1815 Dzienny ubiór gentlemana - frak, kamizelka, długie spodnie. 1808-1815 Dzienny ubiór gentlemana - frak, kamizelka, długie spodnie. 1808-1815 Dzienny ubiór gentlemana - frak, kamizelka, długie spodnie. 1808-1815 Dzienny ubiór gentlemana - frak, kamizelka, długie spodnie. 1808-1815 Dzienny ubiór gentlemana - frak, kamizelka, długie spodnie. 1808-1815 Dzienny ubiór gentlemana - frak, kamizelka, długie spodnie. 1808-1815
Dzienny ubiór gentlemana - frak, kamizelka, długie spodnie. 1808-1815. Na podstawie rycin żyrnalowych
Modne dodatki - laska i cylinder.

Zdjęcia na zamku Pieskowa Skała, w Pałacu Austerlitz oraz podczas pikniku w Ołomuńcu.

Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin, 1797r. Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin, 1797r. Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin, 1797r. Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin, 1797r. Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin, 1797r. Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin, 1797r. Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin, 1797r. Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin, 1797r. Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin, 1797r. Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin, 1797r.
Dziewczęcy zimowy płaszczyk i ocieplany jedwabny kapturek, 1800-1810. Proj. Mme Chantberry, kapturek na podstawie zachowanego zabytku.

Przed stajniami dworskimi w Pszczynie.

Greatcoat, męski płaszcz zimowy lub podróżny, z pelerynkš okrywajšcš ramiona. 1795 - 1800. Greatcoat, męski płaszcz zimowy lub podróżny, z pelerynkš okrywajšcš ramiona. 1795 - 1800. Greatcoat, męski płaszcz zimowy lub podróżny, z pelerynkš okrywajšcš ramiona. 1795 - 1800. Greatcoat, męski płaszcz zimowy lub podróżny, z pelerynkš okrywajšcš ramiona. 1795 - 1800. Greatcoat, męski płaszcz zimowy lub podróżny, z pelerynkš okrywajšcš ramiona. 1795 - 1800. Greatcoat, męski płaszcz zimowy lub podróżny, z pelerynkš okrywajšcš ramiona. 1795 - 1800. Greatcoat, męski płaszcz zimowy lub podróżny, z pelerynkš okrywajšcš ramiona. 1795 - 1800. Greatcoat, męski płaszcz zimowy lub podróżny, z pelerynkš okrywajšcš ramiona. 1795 - 1800. Greatcoat, męski płaszcz zimowy lub podróżny, z pelerynkš okrywajšcš ramiona. 1795 - 1800. Redingote - 1806-1810.
Greatcoat, męski płaszcz zimowy lub podróżny, z pelerynk± okrywaj±c± ramiona. Na podstawie opracowania
"Proper and fitting" Sarah Burnstone. 1795-1800
Sesja zdjęciowa na Zamku Pieskowa Skała i w zimowym parku wokół Pałacu w Pszczynie. Pokazywany również na wystawie "Modne Suknie Bohaterek Jane Austen."

Redingote - 1806-1810. Redingote - 1806-1810. Redingote - 1806-1810. Redingote - 1806-1810. Redingote - 1806-1810. Redingote - 1806-1810. Redingote - 1806-1810.
Redingote - lekki płaszcz używany w podróży lub w czasie wycieczek, o spotrowym charakterze; z pasuj±cym kapeluszem. Ok. 1806-1810, na podstawie rycin żurnalowych.
Sesja na zamku Pieskowa Skała.

Suknia z kopertowym stanikiem, noszona jako suknia dzienna lub popołudniowa, 1805-1810. Suknia z kopertowym stanikiem, noszona jako suknia dzienna lub popołudniowa, 1805-1810. Suknia z kopertowym stanikiem, noszona jako suknia dzienna lub popołudniowa, 1805-1810. Suknia z kopertowym stanikiem, noszona jako suknia dzienna lub popołudniowa, 1805-1810. Suknia z kopertowym stanikiem, noszona jako suknia dzienna lub popołudniowa, 1805-1810. Suknia z kopertowym stanikiem, noszona jako suknia dzienna lub popołudniowa, 1805-1810. Suknia z kopertowym stanikiem, noszona jako suknia dzienna lub popołudniowa, 1805-1810. Suknia z kopertowym stanikiem, noszona jako suknia dzienna lub popołudniowa, 1805-1810. Suknia z kopertowym stanikiem, noszona jako suknia dzienna lub popołudniowa, 1805-1810. Suknia z kopertowym stanikiem, noszona jako suknia dzienna lub popołudniowa, 1805-1810.
Suknia z kopertowym stanikiem, noszona jako suknia dzienna lub popołudniowa, 1805-1810. Proj. Mme Chantberry na podstawie portretów.

Zdjęcia w Pałacu Austerlitz i na zamku Pieskowa Skała.

Suknia dzienna 1795-1800. Rekonstrukcja wg opracowania “Costume in Detail” Nancy Bradfield. Suknia dzienna 1795-1800. Rekonstrukcja wg opracowania “Costume in Detail” Nancy Bradfield. Suknia dzienna 1795-1800. Rekonstrukcja wg opracowania “Costume in Detail” Nancy Bradfield. Suknia dzienna 1795-1800. Rekonstrukcja wg opracowania “Costume in Detail” Nancy Bradfield. Suknia dzienna 1795-1800. Rekonstrukcja wg opracowania “Costume in Detail” Nancy Bradfield. Suknia dzienna 1795-1800. Rekonstrukcja wg opracowania “Costume in Detail” Nancy Bradfield. Suknia dzienna 1795-1800. Rekonstrukcja wg opracowania “Costume in Detail” Nancy Bradfield.
Suknia dzienna 1795-1800. Rekonstrukcja wg opracowania “Costume in Detail” Nancy Bradfield. Koronkowy czepek dzienny na podstawie portretów i zachowanych zabytków.

Prezentowany na wystawie "Modne Suknie Bohaterek Jane Austen".

Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin, 1797r. Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin, 1797r. Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin, 1797r. Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin, 1797r. Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin, 1797r. Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin, 1797r. Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin, 1797r. Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin, 1797r.
Suknia balowa inspirowana portretem księżnej Golitzin,
1797r.
Biżuterię wykonała Hana Polaskova. Sesja w pałacu i parku Buchlovice, Czechy.

Wełniany płaszcz pelisse z obszyciami z czarnego aksamitu, słomkowy kapelusz. Na podstawie ryciny Journal der Luxus und der Mode.  Wełniany płaszcz pelisse z obszyciami z czarnego aksamitu, słomkowy kapelusz. Na podstawie ryciny Journal der Luxus und der Mode. Wełniany płaszcz pelisse z obszyciami z czarnego aksamitu, słomkowy kapelusz. Na podstawie ryciny Journal der Luxus und der Mode. Wełniany płaszcz pelisse z obszyciami z czarnego aksamitu, słomkowy kapelusz. Na podstawie ryciny Journal der Luxus und der Mode. Wełniany płaszcz pelisse z obszyciami z czarnego aksamitu, słomkowy kapelusz. Na podstawie ryciny Journal der Luxus und der Mode. Wełniany płaszcz pelisse z obszyciami z czarnego aksamitu, słomkowy kapelusz. Na podstawie ryciny Journal der Luxus und der Mode. Wełniany płaszcz pelisse z obszyciami z czarnego aksamitu, słomkowy kapelusz. Na podstawie ryciny Journal der Luxus und der Mode. Wełniany płaszcz pelisse z obszyciami z czarnego aksamitu, słomkowy kapelusz. Na podstawie ryciny Journal der Luxus und der Mode. Wełniany płaszcz pelisse z obszyciami z czarnego aksamitu, słomkowy kapelusz. Na podstawie ryciny Journal der Luxus und der Mode. Wełniany płaszcz pelisse z obszyciami z czarnego aksamitu, słomkowy kapelusz. Na podstawie ryciny Journal der Luxus und der Mode.
 Wełniany płaszcz pelisse z obszyciami z czarnego aksamitu, słomkowy kapelusz. Na podstawie ryciny Journal der Luxus und der Mode. Wełniany płaszcz pelisse z obszyciami z czarnego aksamitu, słomkowy kapelusz. Na podstawie ryciny Journal der Luxus und der Mode. Wełniany płaszcz pelisse z obszyciami z czarnego aksamitu, słomkowy kapelusz. Na podstawie ryciny Journal der Luxus und der Mode. Wełniany płaszcz pelisse z obszyciami z czarnego aksamitu, słomkowy kapelusz. Na podstawie ryciny Journal der Luxus und der Mode.
Wełniany płaszcz pelisse z obszyciami z czarnego aksamitu, słomkowy kapelusz. Na podstawie ryciny Journal der Luxus und der Mode.
Niebieskie pelisse - Hana Polaskova. Sesja zdjęciowa na bałtyckiej plaży i w zimowym parku wokół Pałacu w Pszczynie.

Komplet dziewczęcy - sukienka z drukowanej bawełny, lniany spencer i kapelusz. Komplet dziewczęcy - sukienka z drukowanej bawełny, lniany spencer i kapelusz. Komplet dziewczęcy - sukienka z drukowanej bawełny, lniany spencer i kapelusz. Komplet dziewczęcy - sukienka z drukowanej bawełny, lniany spencer i kapelusz. Komplet dziewczęcy - sukienka z drukowanej bawełny, lniany spencer i kapelusz. Komplet dziewczęcy - sukienka z drukowanej bawełny, lniany spencer i kapelusz. Komplet dziewczęcy - sukienka z drukowanej bawełny, lniany spencer i kapelusz.
Komplet dziewczęcy - sukienka z drukowanej bawełny, lniany spencer i kapelusz.
Projekt Mme Chantberry na podstawie portretów i rycin żurnalowych z pocz. XIX wieku.

Spencer jedwabny (pointed spencer) oraz kapelusz. Przełom XVIII i XIX wieku. Spencer jedwabny (pointed spencer) oraz kapelusz. Przełom XVIII i XIX wieku. Spencer jedwabny (pointed spencer) oraz kapelusz. Przełom XVIII i XIX wieku. Spencer jedwabny (pointed spencer) oraz kapelusz. Przełom XVIII i XIX wieku. Spencer jedwabny (pointed spencer) oraz kapelusz. Przełom XVIII i XIX wieku. Spencer jedwabny (pointed spencer) oraz kapelusz. Przełom XVIII i XIX wieku. Spencer jedwabny (pointed spencer) oraz kapelusz. Przełom XVIII i XIX wieku.
Otwarty spencer, jedwabny, z wydłużonym przodem i stoj±cym kołnierzem (pointed spencer), lamowany czarnym jedwabiem.
Na podstawie zabytkowego ubioru z ostatnich lat XVIIIw.
Kapelusz czarny jedwabny, zdobiony żółtym jedwabiem i strusimi piórami; na podstawie ryciny żurnalowej z 1797r.
W ogrodach pałacu Buchlovice oraz na nadbałtyckim klifie.

Lniana suknia “z przodzikiem” (bib-front dress), typowa dla okresu 1797-1805.  Lniana suknia “z przodzikiem” (bib-front dress), typowa dla okresu 1797-1805. Lniana suknia “z przodzikiem” (bib-front dress), typowa dla okresu 1797-1805. Lniana suknia “z przodzikiem” (bib-front dress), typowa dla okresu 1797-1805. Lniana suknia “z przodzikiem” (bib-front dress), typowa dla okresu 1797-1805. Lniana suknia “z przodzikiem” (bib-front dress), typowa dla okresu 1797-1805. Lniana suknia “z przodzikiem” (bib-front dress), typowa dla okresu 1797-1805. Lniana suknia “z przodzikiem” (bib-front dress), typowa dla okresu 1797-1805. Lniana suknia “z przodzikiem” (bib-front dress), typowa dla okresu 1797-1805. Lniana suknia “z przodzikiem” (bib-front dress), typowa dla okresu 1797-1805.
 Lniana suknia “z przodzikiem” (bib-front dress), typowa dla okresu 1797-1805. Lniana suknia “z przodzikiem” (bib-front dress), typowa dla okresu 1797-1805.

Lniana suknia "z przodzikiem" (bib-front dress), typowa dla okresu 1797-1805. Przykładów sukien tego fasonu i konstrukcji jest wiele w kolekcjach muzealnych i s± znakomicie opracowane, dzięki temu można zaprojektować własny model.
W ogrodach palacu Buchlovice.

Spencer i kapelusz wg ryciny żurnalowej z 1797r. Spencer i kapelusz wg ryciny żurnalowej z 1797r. Spencer i kapelusz wg ryciny żurnalowej z 1797r. Spencer i kapelusz wg ryciny żurnalowej z 1797r. Spencer i kapelusz wg ryciny żurnalowej z 1797r. Spencer i kapelusz wg ryciny żurnalowej z 1797r. Spencer i kapelusz wg ryciny żurnalowej z 1797r.
Spencer i kapelusz wg ryciny żurnalowej z 1797r., biała mu¶linowa suknia, torebka "ridicule" z haftowanym emblematem i pomponami.
W Ogrodzie Botanicznym w Ołomuńcu w czasie "Empirowego dnia".

Muślinowa suknia i lekki taftowy spencer ze stojącym kołnierzem. Muślinowa suknia i lekki taftowy spencer ze stojącym kołnierzem. Muślinowa suknia i lekki taftowy spencer ze stojącym kołnierzem. Muślinowa suknia i lekki taftowy spencer ze stojącym kołnierzem. Muślinowa suknia i lekki taftowy spencer ze stojącym kołnierzem. Muślinowa suknia i lekki taftowy spencer ze stojącym kołnierzem. Muślinowa suknia i lekki taftowy spencer ze stojącym kołnierzem. Muślinowa suknia i lekki taftowy spencer ze stojącym kołnierzem.
Mu¶linowa suknia i lekki taftowy spencer ze stoj±cym kołnierzem.
Spencer na podstawie oryginalnego ubioru z ostatnich lat XVIII wieku. Głęboki kapelusz wykonany wg. ryciny żurnalowej z 1803 roku.

Letnia suknia open robe z drukowanej bawełny na białej muślinowej sukni. Słomkowy kapelusz przybrany taftową wstążką. Letnia suknia open robe z drukowanej bawełny na białej muślinowej sukni. Słomkowy kapelusz przybrany taftową wstążką. Letnia suknia open robe z drukowanej bawełny na białej muślinowej sukni. Słomkowy kapelusz przybrany taftową wstążką. Letnia suknia open robe z drukowanej bawełny na białej muślinowej sukni. Słomkowy kapelusz przybrany taftową wstążką. Letnia suknia open robe z drukowanej bawełny na białej muślinowej sukni. Słomkowy kapelusz przybrany taftową wstążką.
Letnia suknia open robe z drukowanej bawełny na białej mu¶linowej sukni. Słomkowy kapelusz przybrany taftow± wst±żk±.
W oparciu o ryciny żurnalowe i opracowania zabytkowych ubiorów z przełomu XVIII i XIX wieku.

Spencer z beżowego jedwabiu przybrany jasnymi frędzlami na białej sukni muślinowej. Spencer z beżowego jedwabiu przybrany jasnymi frędzlami na białej sukni muślinowej. Spencer z beżowego jedwabiu przybrany jasnymi frędzlami na białej sukni muślinowej. Spencer z beżowego jedwabiu przybrany jasnymi frędzlami na białej sukni muślinowej. Spencer z beżowego jedwabiu przybrany jasnymi frędzlami na białej sukni muślinowej. Spencer z beżowego jedwabiu przybrany jasnymi frędzlami na białej sukni muślinowej. Spencer z beżowego jedwabiu przybrany jasnymi frędzlami na białej sukni muślinowej.
Spencer z beżowego jedwabiu przybrany jasnymi frędzlami na białej sukni mu¶linowej.
Wykrój spencera w oparciu o Gail Marsh "18th century embroidery techniques".
Kapelusz wg ryciny żurnalowej z 1806r.

Dwurzędowy frak, aksamit w kolorze czakoladowym 1810-1815 Dwurzędowy frak, aksamit w kolorze czakoladowym 1810-1815 Dwurzędowy frak, aksamit w kolorze czakoladowym 1810-1815 Dwurzędowy frak, aksamit w kolorze czakoladowym 1810-1815 Dwurzędowy frak, aksamit w kolorze czakoladowym 1810-1815 Dwurzędowy frak, aksamit w kolorze czakoladowym 1810-1815 Dwurzędowy frak, aksamit w kolorze czakoladowym 1810-1815 Dwurzędowy frak, aksamit w kolorze czakoladowym 1810-1815 Dwurzędowy frak, aksamit w kolorze czakoladowym 1810-1815 Dwurzędowy frak, aksamit w kolorze czakoladowym 1810-1815 Dwurzędowy frak, aksamit w kolorze czakoladowym 1810-1815 Dwurzędowy frak, aksamit w kolorze czakoladowym 1810-1815 Dwurzędowy frak, aksamit w kolorze czakoladowym 1810-1815 Dwurzędowy frak, aksamit w kolorze czakoladowym 1810-1815 Dwurzędowy frak, aksamit w kolorze czakoladowym 1810-1815 Dwurzędowy frak, aksamit w kolorze czakoladowym 1810-1815 Dwurzędowy frak, aksamit w kolorze czakoladowym 1810-1815

Dwurzędowy frak, aksamit w kolorze czekoladowym 1810-1815;
kamizelka, zielono-żółty żakard - 1796.

Open-robe z granatowego jedwabiu noszone na sukni z lekkiego lnu. Open-robe z granatowego jedwabiu noszone na sukni z lekkiego lnu. Open-robe z granatowego jedwabiu noszone na sukni z lekkiego lnu. Open-robe z granatowego jedwabiu noszone na sukni z lekkiego lnu. Open-robe z granatowego jedwabiu noszone na sukni z lekkiego lnu. Open-robe z granatowego jedwabiu noszone na sukni z lekkiego lnu. Open-robe z granatowego jedwabiu noszone na sukni z lekkiego lnu. Open-robe z granatowego jedwabiu noszone na sukni z lekkiego lnu.
Open-robe z granatowego jedwabiu noszone na sukni z lekkiego lnu. Głęboki kapelusz z kremowej tafty przybrany koronk± i wst±żkami.
Ok. 1805r.

Letnia suknia z "przodzikiem" (bib-front dress) Letnia suknia z "przodzikiem" (bib-front dress) Letnia suknia z "przodzikiem" (bib-front dress) Letnia suknia z "przodzikiem" (bib-front dress) Letnia suknia z "przodzikiem" (bib-front dress) Letnia suknia z "przodzikiem" (bib-front dress) Letnia suknia z "przodzikiem" (bib-front dress)
Letnia suknia z "przodzikiem" (bib-front dress) z mu¶linu w srebrny pr±żek, ozdobiona srebrnym haftem.
1804 - 1806

Balowa suknia z popielatej tafty w drobne gwiazdki. Balowa suknia z popielatej tafty w drobne gwiazdki.
Balowa suknia z popielatej tafty w drobne gwiazdki.
1805-1812
Na balu w Ogrodach Arcybiskupich w Kromieryżu.

Letnia suknia z "przodzikiem" (bib-front dress) Letnia suknia z "przodzikiem" (bib-front dress) Letnia suknia z "przodzikiem" (bib-front dress) Letnia suknia z "przodzikiem" (bib-front dress) Letnia suknia z "przodzikiem" (bib-front dress) Letnia suknia z "przodzikiem" (bib-front dress) Letnia suknia z "przodzikiem" (bib-front dress) Letnia suknia z "przodzikiem" (bib-front dress)
Letnia suknia z "przodzikiem" (bib-front dress) z lekkiej bawełny, przybrana niebiesk± aksamitk±. Głeboki satynowy kapelusz zdobiony aksamitkami i marszczon± satyn±.
1804 - 1806
Własno¶ć prywatna

Empirowa suknia balowa z czarnego aksamitu ze złotą koronką, turban z koronki i aksamitu 1810-1815

Pani: Empirowa suknia balowa z czarnego aksamitu ze złot± koronk±, turban z koronki i aksamitu
1810-1815,

Pan: kilt z oddzielonym pledem, jedwabna kamizelka, żakiet (strój stylizowany, bez datowania).

Na "Balu Jane Austen" w Brnie, luty 2013

"Ridiciule" - torebka ściągana sznureczkiem.

"Ridicule" - torebka ¶ci±gana sznureczkiem.
Projekt haftu wg zabytkowej torebki.

Własno¶ć prywatna.

Dziecięca sukienka z bawełny drukowanej w motywy kwiatowe Dziecięca sukienka z bawełny drukowanej w motywy kwiatowe Dziecięca sukienka z bawełny drukowanej w motywy kwiatowe Dziecięca sukienka z bawełny drukowanej w motywy kwiatowe
Dziecięca sukienka z bawełny drukowanej w motywy kwiatowe, przybrana czerwon± aksamitk±.

Dziewczęca sukieneczka z muślinu za złotą nitką, aksamitny spencer, czepeczek z muślinu i tafty. 1805 - 1815

Dziewczęca sukieneczka z mu¶linu ze złot± nitk±, aksamitny spencer, czepeczek z mu¶linu i tafty.

1805 - 1815